Kızlar allah rızası için bir şeyler söyleyin yapayım yıldım artık. 1 buçuk yıldır oğlum kabız. Çocuk hastanesine gittik lavman şurup ve krem kullandık tam düzeldi derken şimdi tekrar başa sardık. İlaç da fayda etmez oldu. Kayısı incir erik bol su lifli gıda zeytinyağı hepsini denedim ama yok yani çare olmuyor çocuğa. Bugün 5 buçukta kalktı uykusuzluktan gözleri kapanıyor ağrıdan uyuyamıyor. Ne yapacağım ben