RaziyeNu Kızlar 11 aylık bebeğim kabız oldu aynı zamanda dişleri çıkıyor ne yapmam lazım çok korkuyorum
minibiranne RaziyeNu kaç gün oldu canım geçen gün bebeğimde 6 gün kabız oldu 9 aylık lavman yapmak zorunda kaldık 🥺
Yaren1annesi1 Hakiki zeytinyağ verin karnına masaj yapın veya isal yapıcı fitil var doktorunuza sorun onu kullanın geçmiş olsun çok iyi anlıyorum sizi
Mom095 Yaren1annesi1 fitilden ziyade lavmanı önerdi bizim doktorumuz. Bende çok zorlanırsa lavman yapıyorum rahatlıyo çok şükür
ENA 11 ay 3 günlüğüz yan kesici dişler geliyor. 3 gündür atesi 39 u bile gördü, biz de fena ishaliz😔 gece 15 dakikada bir geri uyanıyor. Perişanım, ilk kez böyle zor oldu. Ağrı kesici veriyor musunuz?
Yaren1annesi1 Mom095 oda çok kötü oluyor ya çok canları yanıyor bizde kızıma 4 aylıkken kullandık çok ağlamıştı yavrum o yüzden çok korkuyorum işte kızıma ek gıda verirken mutlaka zeytinyağ veriyorum öyle yapıyorum sürekli bizler dayanamıyoruz birde evlatlarımızı düşünesene 😢
Mom095 Yaren1annesi1 Aaa neden ki canım? Bende bi 5 aylıkken bide geçen gün yaptım hatta hiç ağlamadı. Yapar yapmazda rahatladı yavrum.