Kızlar merhaba hamilelikten once sekerım cıktı hamılelık donemınde de ınsulın kullandım dogumdan sonra herhangı bi sıkıntı yok dıe kullanmadım hicbir ılac suan bebgım 5.5 aylık ve sekerımin cıktıgını hıssedıyorum olcumde yaptım evdekı seker olcme cıhazıyla ve yukselmıs malesef yasak sonrası doktora gıdıcem fakat öncesinde size bi sorayım dedım emziren vede seker ilacı kullanan anneler var mıdır sıkıntı yasadınız mı