minipiti Nlyy robotu baslarda bir heveslen calistiyordum kızım da kucuktu ortalik topluydu simdi heryer oyuncak o oyuncaklari topla mati kaldir useniyorum hicbir sey olmamasi gerekiyor cunku o yuzden dyson ustten ustten supururdum dysonim olsa🤣🤣
minipiti Nlyy yerde hicbir sey olmamasi gereliypr sehpalara takiliyor onları koltugun ustune kaldiriyorum mesela ama kendim supursem elimle hemen cekerim bi de kizim hep yerde o ya korkuyo ya da saldiriyo o varken de çalıştırmıyorum 😅
sedaykn iamthed Nasıl ya benim süpürgemde mi bir sorun var acaba 🤔 Her gün çalışsa bile kenarlara fırlattığı, geçerken almadığı oluyor sizin hiç olmuyor mu 🤦🏻♀️
sedaykn Nlyy Yani süpürüyor tabi haznesi baya toz doluyor ama etrafa, halı altına falan da atıyor geçerken 😂