Merhaba anneler. 5 aylık bir kızım var doğduğundan beri anne sütü veriyorum. Geçen ay 7700 kiloydu sağlık ocağında ölçümlerinde , bu ay yine aynı çıktı. 20 gram kadar almıştı sanırım. Bu durum normal midir , bebeğimde bir huzursuzluk yok kilosu da fazla biliyorum ama hiç almaması da sağlıklı mıdır ? Boyu da 2 cm uzamış , kaç cm uzar bu aylarda bilginiz var mi