yms arkadaslar bebegım 13 gunlk anne karnında sag bobrekte genıslık vardı dogunca ultrasnla bakıldı 15mm grade 3-4 yazıyor buyuk ıhtımal amelıyat olacak. ıyı bır cocuk nefrologu cocuk cerrahı yada urolojısı doktoru tavsıyesı ıstıyorum. şehır farketmez. ankara- bursa- ıstanbul- kocaeli olabılır
Htcnrgzl yms merhaba hangi şehirde siniz benim bebeğimi biz Adana da doç.dr engin meleğe götürdük kendi kliniği var geçmiş olsun bizim beyazlık vardı Kahramanmaraş da ve yakın illerde hiçbir yerde bulamadık Adana’da engin beye götürdük çok güzel ilgileniyor alakası çok müthiş ama size uzak mı bilmiyorum
Edaak yms Neden hemen ameliyat düşünüyorsunuz.Benim bebeğimin de 10 mm 6 aylık bebeğim şuanda. Biz sondalı film ve signigrafi çektirdik.Şuan 3 ayda bir kontrole götürüyoruz. Ankara Gazi Hastanesinde Serhat Gürocak doktorumuz bir araştırın isterseniz
Zhnce yms benim oğlumun da büyüme var iki böbrekte 10du 7ye düştü sonra tekrar cikti tekrar düştü derken kapanmadı hala Ama bi doktor da hemen ameliyat demedi 3 yasina girecek hala takip ediliyor
yms Edaak doktor oyle dedı nefrolog yuzde98 amelıyat olur dedı hem bobrekte hemde kanalda genısleme varmıs. 40 ı cıkınca tekrar ultrason ve sıntıgrafı cekılecekmıs ona gore amelıyat konuscaz dedı bn sımdıden ıyı bır doktor arıyorum kı amelıyat bıle deseler bı doktora gore hareket etmıyım dıe cok kucuk zatıfta dogdu zaten
Edaak yms bizde doğduğu günden beri hastanelerdeyiz antibiyotik kullanıyoruz bizim doktorumuz şimdilik ameliyat demedi 15 gün sonra kontrolümüz var Allahım bebeklerimize şifa versin
yms Zhnce bızımkısı 15 mm dı bu hafta tekrar bakılacak mm sı yuksek dıe sanırım ama ıncesnde sıntıgrafı cekılecek dendı daha 15 gunluk 40ı cıksn cekılecek dedı doktor. normalde 3 ay beklıyoruz dedı ama bızım genısleme o kadar mı cok anlamadm bnde baska doktor fıkrı alayım dıe belkı tavsıye eden olır ısım fılan o yuzdn actm postu. ınsaallah amelıyatsz gecırırırs bızde surecı🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Edaak yms enfeksiyon olmasın diye largopen kullanıyoruz Allaha şükür olmadı ilk zamanlar hep hastanedeydik ultrason ,sondalı film, signigrafi fln onlar için tahliller için gidiyorduk şuan 3 aydır gitmedik
yms Edaak bızde largopen kullanıyorz ınsaallah olmaz ınsallah amelıyata gerek kalmadan atlatr yavrularımz cok uzuluyorum😕