Sevmmm Uzun zamandır var ve geçmiyor 🤷🏻♀️ sadece sol göğsümde var. Acaba sol göğsümde tıkanma sorunu yaşamakla bir ilgisi var mıdır? Bir sorun teşkil der mi? Bunları yok etmek için ne yapmak gerekir ?
Cheddar Sevmmm yağ bezesi olabilir. Bende kocaman bi tane vardı. Sağlık ocağında doktor mudahale etti. İçinden bir sürü akıntı çıkmıştı 🙄
Badeliz Sevmmm bende de var 2 göğüsümde küçük küçük beyaz nokta gibi onlar hamileliğin vucuda bıraktığı belirtilerdir geçicek emzirme bittiği zaman merak etmeyin☺️
Sevmmm Cheddar yok bende kocaman değil nasıl anlatayım aslında nokta nokta birkac tane ve deri gibi . Emzirdikten sonra bazen deri kalkıyor ben siyirmaya çalışıyorum ama bakıyorum hala var hala var
Cheddar Sevmmm benimki de küçüktü hatta o zaman hamileydim sonra biraz büyüyünce korktum. Mutlaka bi gösterin doktora bence
Badeliz Sevmmm evet aynı yerde dikkatiniz çektiyse onlar ilk başta hamilelik belirtisi olarakta beliriyor ama emzirirkende çıkıyor
Sevmmm Badeliz ha iyi bari normal bir şey o zaman . Yani açıkçası hamileliğimde var mıydı bilmiyorum sadece mastit olduktan sonra dikkatimi çekti benim o yüzden oldu sandım