mutlukalp21 maestro otomatik Ana kucağı bende düşündüm ama kaç aylık olana kadar kullanılıyor acaba şimdi yatabilir mi ki büyüdüler ya küçük gelir mi ki
maestro mutlukalp21 kiloya göre yazıyor üstünde. hızlı kilo alan ve şişko bi bebekse daha az kullanım tabii
mutlukalp21 maestro yok aslında kilo olarak az alıyoruz Bi araştırayim bakalım park beşiği keşke kendi sallanan alsaymisim 😁
busrasahin45 mutlukalp21 kimse kimsenin halinden anlamaz bebeğinin halinden en iyi sen anlarsın o nasıl rahat ediyorsa öyle yap. Ben kendimi o şekilde motive ediyorum bu günlerin hepsi geçicek 🙏🏻
Tugbatokatli mutlukalp21 20 günlük bebeğim, bu kadar kısa sürede kucağa alışıyorlarmi ki , :( dediğiniz gibi bıraktığım an uyanıyor korkuyor sanki
Ayselcvk mutlukalp21 aynı benim kızım 8 aylık ama halaa aynı kuzum 1 dk geçmeden uyanıyor artık sallayarak uyumayı öğrendim vallaha
mutlukalp21 Ayselcvk ya bende bebekken böyleymişim annem hala uykusunda ayağını sallar kadında alışkanlık olmuş ona üzülüyordum bende öyle olucam galiba 😊