5-5buçuk saate kadar acıkmayabilir, artık etrafın farkında renkler, sesler çok dikkatini çekiyor; o yüzden emmekle zaman kaybetmek ve uğraşmak istemiyorlar. Benim bebeğim de aynı durumda, çok kısa emmeye başladığı için 2 defa mastit oldum. Artık emmezse sağıyorum ve ısrar etmiyorum. İllaki emsin istiyorsam da yatakta önce oyun oynuyorum sonra yanına uzanarak teklif ediyorum alıyor ama yine de çok uzun süre değil. Doktorum da artık yenidoğan değil o istemedikçe verme yoksa meme reddi yaşarsın dedi. Öyle yapmaya çalışıyorum ben de.