Gizemt934 Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık ve meme reddi yaşıyoruz çok ağlıyor emiyor sadece emiyor uykuluyken bebelac ve aptamil aldım istemedi çocuk sütü versem bişey olur mu
Zuzumeg Gizemt934 bence bir cocuk doktoruna danıs birde meme ucuna hurma sürüp dene benim bebeğimde bebelac istemedi olmadı sma yı dene ama cocuk sütü için dkktora danışmadan verme derim