ebru1604 Arkadaşlar merhaba aranızda bebek telsizi kullanıp memnun kalanınız varkı hangi markaları kullanıyorsunuz önerir misiniz ?
Reyna ebru1604 philips avent telsiz kullanıyorum çok memnunum cızırtı felan yapmıyor, nefes sesini bile duyabiliyorum. telsizlerin bağlantısı koptuğu zaman ebeveyn yanında duran ötüyor sinyal veriyor bağlantı yok diye, pillede çalışıyor elektrikle de
Cns_28 ebru1604 bende ilk başta telsiz almayı düşünüyodum. Ama sonra xiaomi 360 kamerasını aldım ve inanılmaz memnunum bi araştırın kullananda çok. Hem fiyatıda uygun
Cns_28 10sare bu sadece kamera, telefondan tabletten izleyebiliyosunuz gece görüşü var karşılıklı konuşma yapabiliyosunuz internetten bi bakın videolarına kullanan herkes çok memnun 👍🏻👍🏻