ummytbs https://www.e-bebek.com/wee-baby-753-antikolik-akitmaz-kulplu-pp-bardak-125-ml-asortili-p-ewe-753/ Ben bu ürünü kullanıyorum, e-bebekten almıştım weebaby marka. Hiç damlatma yapmadı. Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
Nohutannesi yavrusununannesii nuk kullandım asla akıtmıyor ama benim bebeğim suluktan içmiyor son zamanlarda sadece oynuyor onunla🤷♀️