Kızlar merhaba kızım 2 ay 2 günlük. 3 gündür fitil antibiyotik ateş düşürücü verdiğim halde ateşi düşüp tekrar yükseliyor. İki kere özel hastaneye götürdüm parol ve antibiyotik serum takıldı ve kan tahlili temiz çıktı. Boğazında da kızarıklık görmedi doktor. Böyle birsey yaşayan var mı aranızda kaç günde nasıl atlattınız. Tecrübeleriniizi yazabilir misiniz. Birde kızımda 2 haftadır salya akıntısı var dahada arttı kusmada oluyor :(