1 buçuk aylik kizm var kilo almadigi için doktor bunu önerdi 2 gündür kullanıyorum fakat bezi dolu doli degl doyurucumu değil acaba anlayamadım yoksa bnmi yanlış kullanıyorum. Emmeden sonra sadece infatrini içiyorum. Mamayami karistirilmasi gerekiyo acaba tek başına doyurucumu degl anlayamadım. Doktorum tek içir dedi