Kızlar merhaba
4 ay 10 günlük kızım var. Zaten sütüm az geliyor mama takviyesi yapıyordum da son zamanlarda ya iyice azaldı ya sütüm çekildi yada meme reddi yaşıyoruz anlayamadım🤷🏻♀️ Ben elimle sıktığımda zoraki geldi gördüm sütü ama kızımı emzirmeye çalıştığımda önce çekip çekip bırakıyo mememi kızıyo ağlamaklı oluyo sonra hiç almıyo. Acaba meme reddi dedikleri bu mu oluyor? Yoksa sütüm çekildi artık glemiyor da ondan mı huysuzluk ediyor?