Masal10 Hanımlar merhaba, oğlum 8 aylık fakat aşırı sinirli.. sürekli bir bağırma modunda, kendini sıkıp titretiyor.. Bu normal mi? Doktora götürmelimiyim? Hangi bölüm? Lütfen Yardımcı olun…
demioz Masal10 benimki de öyle çok sinirli bağırıyor gözlerinden alevler çıkıyor resmen😂 genlerden gelen bi mizaçları var böyle kabul edecez 🥰
Mom62636362 Masal10 şuan götürülür mü bilmiyorum ama ilerleyen süreçte öfke devam ederse veya kaygı bozukluğuna evrilirse pedagoga götürürseniz iyi olur. Benim kardeşim öyle çok sinirlenir, kasılırdı. Yıllardır dilimde tüy bitti pedagoğa götürün diye. 14 yaşında daha yeni psikologtan randevu aldılar. Çoklu kaygı bozukluğu ve OKB’si var. 8 yaşındayken saçında saç kıran olmuştu 🤷
prenses10 Masal10 benimki 1 buçuk aylık sürekli kaşları çatık iatediği olmayınca da bağrış çağrış. Yandım ben. 🤣
Aysa123 Masal10 ay ayni seyi bizde yasioz bugün doktora götürcez sürekli sinirlenip elerini sikkp titretio resmen kendini :/ bizimkide 1 haftaya 10 aylik olcak bayadir yapio bunu
Mom62636362 Masal10 Takip etmekte fayda var ama her şeyi kötüye yorup o yöne kapılmayalım güzel annem ❤️❤️
Masal10 Aysa123 hangi bölüme götüreceksiniz? Geçmiş olsun bu arada.. Doktor dönüşü bana da Bilgi verebilirmisiniz? rica etsem..
Dk16 Masal10 diş çıkarma dönemi olabilir sinirlendiğinde hiç konuşmadan sadece sevip sakinleştirin. Şevkat arıyorlar ağrıları olunca, 🌺
Aysa123 Masal10 normal cocuk doktoruna götürdük cnm, kendini skarken titrerkdn bi eli segiriosa agzi yamuliosa veya gözü kayipsa epilepsi olabilir ama sadece sIkip titriosa huy sinirden istedini yaptirmak icindir dedi