Berenkooommm Yaklaşık 3 gün önce dişimiz çıktı ama pişiği o günden beri geçmiyor acaba diş çıkartma döneminde pişik olur mu
Gamzeburkan Berenkooommm evet pisik ishal kabizlik dis hersey yapıyor. Herkes ishal olurken biz kabiz olmustuk diş dönemlerinde.
Aryemus_3 Berenkooommm Benim oğlum ön dişlerde ishal olmadı hiç ama azılar ahh azılar fena ishal yaptı haliyle pişik kanadı yani
Aryemus_3 Berenkooommm Allahım sağlıkla kolaylıkla büyütmemize yardım etsin inş ama öyle gazdı ataktı dişti yok düştü vs diye diye zaman geçiyor ışte
zeynepela2 Berenkooommm ay bnm kızım olurda resmen üst deri soyulurdu bol bol sudocrem kullanmama rağmen sonra kırmızı kabtoran yağı kullan dediler. Sürdüm 1 günde geçirdi her çişte kıyamet kopardı yanardı kızan
Nik_mik_yok Berenkooommm benim kızım da her dişte hem pişik oldu ,hemde yüzünde kızarıklık oldu. Oluyor yani ishal olmasa bile