Bebegimm12345 6bucuk aylığız ilk 2bucuk ay gaz sancısı çektik ama artık iyiydik aylardır ama su son 20 gündür gaz sıkıntısı çekiyor acaba nedendir diş dönemindenmi
nesliysldl Bebegimm12345 diş dönemiyle gazın alakası yok,ek gıdaya yeni geçtiğinizden olabilir dişle kel alâka