Arkadaşım polisi arasanda izin vermiyor sizi çeviren polisin insiyatifine bağlı diyorlar . Devletin hiç bir kurumu izin vermiyor şuan diyorlar . Ben ankaradayım geçen acil hastaneye gitmem gerekti . Elli tane yer aradım izin alamadım . En son eşimle çıktık gözümle ilgili gitmem gerekiyordu çok kötü haldeydi . Gözümü sardım yolda çeviren polislere de gösterdim acil hastaneye gidiyoruz diye açtım baktılar ceza yazmadılar öyle gittik . Yine de nerde oturuyorsunuz bilmiyorum arayın isterseniz bi polisi