Tugbakivanc Ek gıdaya yeni başladık 6 aylık bebeğim. Ben ek gıda arasında ve sonunda veriyorum. Havalar çok ısındı acaba gün içerinde de versem mi bilemedim. Doktora sormayı da unuttum. O da bahsetmedi hiç sudan. Sizler nasıl yapıyorsunuz?
annesinin_kizi Tugbakivanc ben öyle yaptım o aylarda Şimdi 11 aylık her yemekten sonra ve gün arasında sık sık içiririm Biberonu kendine veririm ne kadar içmek istiyorsa içip bırakıyor Susuz kalır havalar da ısındı yanmasın ver arada
En_guzel_yanim Tugbakivanc ben biberona koydum. Ne kadar içmek isterse. İçmek istemediğinde diliyle itiyor zaten. 4 ay 25 günlük bebeğim
Berrusunannesi Tugbakivanc ben gün içinde de veriyorum 30 cc bi alıştırma bardağı var onu günde 3 kere filan dolduruyorum
Hilokiiii Tugbakivanc ek gıdaya başladıysanız doyurucu şekilde veriyorsanız gün içerisinde suluğunda suyunu bulundurun ve verin miktarı önemli değil zaten içmek istediği kadar verdiğiniz de kendisi miktarını ayarlayıp o kadar içecektir
Tugbakivanc annesinin_kizi Alıştırma bardağı mı kullanışlı biberon mu peki henüz almadım kaşığıyla veriyordum
Gulsenck En_guzel_yanim 6 ay olmadan su vermeyin diyorlar ama doktora danışırak mı verdiniz acaba benim bebeğimde 5aylık oldu
Utkucan En_guzel_yanim 6 aydan önce ısrarla su vermeyin diyor doktorlar ama siz doktor önerisiyle mi başladınız
melisitos En_guzel_yanim aaa 4.ayda şu vermeye baslayabiliyor muyuz? Bu hafta içinde doktoruna da soracağım zaten de daha yeni 4 aylık olacağız ve benim için yandıkça o da susamistir gibi hissediyorum, vermek istiyorum😄😄 ama 6 Ay sadece anne sütü dendiği için de henüz vermedim. Kana kana su içsin bebeğim yazıktır 😀
Tugbakivanc Hilokiiii tek öğün veriyorum mesela bugün 8 tatlı kaşığı yarın 10 tatlı kaşığı olarak devam edeceğim. Anne sütü ile besleniyor. Havaların sıcak olması düşündürüyor.
Hilokiiii Tugbakivanc havalar sıcak olduğu için terleme zamanları başladı artık bu yüzden terlediği için sıvı kaybediyor artık 1 öğün de olsa başlandı bu yüzden dediğim gibi suluğuna doldurun arada verin miktarını kendisi belirleyip içmek istediği kadar tüketir
Batimoms Tugbakivanc hiç böyle kaşık muhabbetine bence girmeyin eline ufak bir alıştırma bardağı verin kendisi içsin. Ben 3 4 aylıkken başladım kendim ufak alıştırma bardağını verdim alıştı şimdi çok fazla şu içiyor şu için ortalığı ateşe veriyor desem yeridir
ezogelinn Tugbakivanc anne sütü aldığı için ek gıdaya beraber 6 ayda suya başladım ilk zamanlar pek içmiyordu şimdi günde 90 cc ye yakın içiyor
Mom62636362 Tugbakivanc alıştırma bardaklarımız var aklıma geldikçe, gördükçe veriyorum ikisine de, içtikleri kadar. Öyle aman aman içmiyorlar o yüzden ne kadar içerlerse kârdır, havalar ısındı bir de nem var, susuz kalmalarından endişeleniyorum
Tugbakivanc Batimoms çorbasını öyle veriyorum aslında eksik yazmışım. Bugün biberona koyup vereyim bakalım 😊
Htcalptekin Benim de bebeğim 4 ay 18 günlük 5 ay olunca Ek gıdaya başlıycaz doktor tavsiyesiyle su konusunda ben de kararsızım acaba şimdiden başlasam mı bilemiyorum
Tugbakivanc Htcalptekin su ek gıda ile başlanıyor anne sütü ya da formül mamalar su ihtiyacını karşılıyormuş. Kafanıza takılıyor ise doktorunuza danışın bence. Havalar ısındı siz de haklısınız.
Ikraamom Tugbakivanc valla elime geçtikçe veriyorum bol bol zaten kabız şuanda 6 buçuk aylık benimkide suyun zararı olmaz ver gitsin
Oykmmkrkn Tugbakivanc 6 aylığız ne kadar içmek isterse veriyorum ben. O zaten anlıyor duyduğundan emin olunca su versen daha iyi olur canım. Konu ile alakasız ama sen kan ilacına başladın mı? Bizde 6 ayligiz
Tugbakivanc Oykmmkrkn Evet 4. Ayda başladım ben ocean aldım kullanan herkes memnun diye ben de memnun kaldım.
Utkucan En_guzel_yanim zaten anne sütünün yüzde 70-80 i su mamada Sudan yapılıyor diye gerek yok deniliyor ekstra başka sıkıntısıda olabilir ama bence verme doktoruna sormadan
En_guzel_yanim Utkucan yoo ben veriyorum. İçmek istemediğinde diliyle itiyor zaten canım. Bi sakıncası olacağını sanmıyorum suyun.