Babyege Gamzee3 ben normal zamanlarda bıoderma atoderm kullanıyorum fakat alerjımız cok artmıstı egzema seklınde goruntusu vardı o ara 5 gun hıpokport dıye kortızonlu krem kullandım onunla sönüklestiler bıodermaya devam ettım canım