allah aşkına akıl verin oğlum çok öksürüyo doktora gittik prospan verdiğimi söyledim devam et 1 hafta daha dedi ama prospanda fayda etmedi balgamını atamıyor 1 hafta snra yaşına giricek bu sebepten ilata vermiyor doktorlar küçük diye doğal yönden nasıl bu balgamı atabilir neler yapabilirim fikri olan varmı bilgisi olan lütfen anlatın🥺