Bebeğim 8 ay 24 günlük maalesef ki ayakta sallamaya alıştırdım bu zamana kadar çok bir sorun olmadı ne yapayım uyusunda nasıl uyursa uyusun dedim. Ama son 2 haftadır mesela akşam 9 gibi yatırdıysam gece 2-3 gibi uyanır emziryorum ve sonra bir saat ayakta sallıyorum ama uyumuyor artık bir sinir geliyor sallamaktan sakinleşmek için bırakıyorum bi 10 dakika sonra yeniden başlluyorum ve yeniden bir saat sallıyorum anca uyuyor ya bu neden kaynaklanıyor olabilir anlamıyorum geçerken. Artık sinirlerim bozuldu gece kalkıp gerçekten 2 saat boyunca sallıyorum yine de banamısın demiyor 🥺😩😩😩😩😩😩