Srlam kızlar bu konu ile ilgili çok post gördüğüm için yazmak istedim.
Oğlum 11 aylık ve son iki aydır kabızlık şikayetimiz vardı vede ilaç,fitil vb. Şeyler kullanmamıza rağmen geçmedi ama bu süreçte sürekli araştırma peşinde oldum blki bir çoğunu bunu biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için biDe anında sonuç veren bir çözüme ulaştık.
Siyah gün kurusu kayısıyı küçük küçük doğrayıp, geceden zeytinyağ ile karıştırıp üzerine ılık su ekledim ve sabah kalkar kalkmaz aç karna kayısı ile beraber o sudan içirdim ve bir saat içinde mükemmel boklu 💩 bir sonuç aldık😃bilmeyenler için burada kalsın🤍