ilkgozagrimmmm Şuan uyutmaya çalışıyorum . Gündüzde uyumuyor . Atak 35 gün diyor daha 22 gün varmış . Bu atağı yaşayan var mı ? Bitince geçecek mi ?🤦🏻♀️ Çok uykusuz kaldım iyice hergün böyle
1Anne_ ilkgozagrimmmm bizde 7 aylığız diş çıkarma dönemi ile atak haftası çakisti bende şu saat olmuş uyur diye kendimi avutuyorm uykusuzluktan göz altlarım ve gözlerimin arkası ağrıyor 🥺 bol bol sabır diliyorum bize
Addie487 ilkgozagrimmmm 9 ay 27 günlük hala uyumuyor atak mı bilmiyorum yatak odasına girerken ağlıyor, yatağa yatınca daha da ağlıyor, uyutmaya çalışırken kıyameti koparıyor. Uyku vakti gelince geriliyorum 😁
Mom042 ilkgozagrimmmm ay 5. Ay atagindayiz inanmak istemiyorum bu ataklara ama bir haftadir gzoler9m agriyor bide 8. Ay mi var
aysunakin ilkgozagrimmmm benimki de direniyordu uykuya ama mecbur uyuyordu geçde olsa bir de bu dönemde 3 diş patlardık mahvetti bizi şimdi 10 aylık tekrar yeni ataktayız tam düzeldi derken yine uykuya direnmeler başladı ve yine diş geliyor sanırım artık bende deliksiz uyumak istiyorum ama çok zor görünüyor :(
birboncukannesiiii 1Anne_ 7ay11günlük. Karı koca mahfolduk. Uyumaz mı bi bebek. sol gözüm de arpacıklar çıkmış uykusuzluktan açamıyorum
1Anne_ ilkgozagrimmmm bende inanmıyorum ama ne zaman huysuz olsa Google da atak haftası hesaplıyorm atak haftasında görünüyor
ilkgozagrimmmm Addie487 Uyuyuncada sürekli kalkıyor ben uyuyamıyorum ki. Şimdide kalktı oturdu bekliyor 😀
Gulsenck Mom042 gün geçmiyor ki ataklar geçsin valla her ayın atağı var sanırım atak diye diye bugünlere geldik 5aylıgız bizde son gaz devam sanırım 😅😅
1Anne_ birboncukannesiiii maalesef bizde öyleyiz yarın Dr kontrolümüz var bay bay night uyku damlasını soracağım bitkisel damla izin verirse onu kullanacağım herkes çok memnun inşallah faydasını görürmde size de tavsiye ederim o zaman
Tuba ilkgozagrimmmm 8 aylıkken değil de 9 aylıkken atak geçirdi benimki. En felaket ataktı diyebilirim😣 şuan küçük oğlum da 8,5 aylık ve 9 aydan çok korkuyorum🤨
ilkgozagrimmmm Tuba Evet 8 yazdım ama 8,5 9 atağı bu bizde 8 buçuk aylığız. Ne zormuş 4 bile bu kadar zorlamamıştı 😀
pervin_t ilkgozagrimmmm 7,5 aylığız uzum zamandır aynı durumdayız.Bu ataklar bitmiyor ki zaten biri bitmemiş öbürü başlıyor🥴🥴
BirAnneBirBebekkkKk ilkgozagrimmmm hem atak hem dis suan ayniyiz 6 da ayakta gecede uyumuyor dogru durust
Mom042 Gulsenck ay inanki 1 haftadir gozumun biri kocaman sismis uykusuzluktan bide evimizden uzaktayiz duzenide degisti uyumuyor anacim 30 40 dao8ka ugrastiriyor bide gece gozunu acip guluyo bana bakip 😂😂😂
ilkgozagrimmmm Sarikedim Öksürerek uyanıyor alışkanlık mı yaptı bilmiyorum bugün doktora gidince soracağım öksürür gibi yapıp ağlıyor
gglcnbb Atak olmayan bir ay varmıdırki yok bence her ay farklı şekillerde büyüyorlar değişiyorlar onlar içinde büyümek zor bisürü şeyi keşfetmek de eğlenceli bazen ama bütün sabır sınırlarımızı zorluyolar annelik hem çok güzel hem oldukça zor
Gulsenck Mom042 insan kızamıyor da o zaman yerim ben onları yapacak bişi yok annesi bizim meleklerimiz de ataklı napalım 😅
Mom042 ilkgozagrimmmm ben 4 . Ay atagi hic yasamadim sadece ilk gun ve son gun 😎 ama bunda agliyorum 😂😂