Anneci Merhaba anneler benim bebişim 1 aylık ve ben odadan ne zaman çıksam ağlıyor anlıyor mu sizce çıktığımı 🥴
deletedmom2200 Anneci mümkün değil. 6. Ayda olabilir böyle bir durum. Ama size çok muhtaç her an emmek ister koynunuzda olmak ister ben duşa bile çok zor giriyordum 😄😄😄
behrem hayır anlamıyordur ya bir derdi vardır :) isterseniz yanına kokunuzun olduğu bir kıyafet bırakın çıkın belki ağlamaz
Anneci deletedmom2200 aynen ne tuvalete gidebiliyorum ne yemek yiyebiliyorum tam adımımı atıyorum salondan dışarı 2 dk sonra başlıyor ağlamaya bende anlamadım 😂