basaktpe12 65 le doğuma girdim doğudan 60sa dustum ve bir gram daha zayıflayamadım emziriyorumda 3 ay gecti hala 60 im 7 kilo fazlam var 😅 emziriyorum diye diyet yapmıyorum, sezaryen diye spor yapamıyorum pandemi diye dısara cıkıp yürüyemiyorum sanki elim kolum bağlı🤷🏻♀️ Troiid yüksekti gebelikte sonrasıda ilsç kulanıyorum ama 2 aydır kontol ettiremedim acaba ondanmı zayıflayamdım cunku sezaryen oldum iki gün sonra ayaktaydım hiç oturmadım çok hareketliydim yani gitmesi lazımdı bu kiloların😅