Kızlar bebeğim 7 ay 3 günlük ek gıdaya başladığımız günden beri ağzına bir lokma bişey koydurmadı yani ne denediysem hiç olmadı anca bir iki kaşık o da canı isterse neden böyle yapıyor acaba hiç bi fikrim yok 🤷♀️ herşeyin tadını da alması lazım diş çıkarma döneminde ondan mı acaba ama hiç yemiyor insan bari bitanesini severek yer sürekli mama istiyor onu verince içiyor tabi yine meme reddi de yapıyor anlamadım gittti sizlerde böyle problem yaşadınız mı hiç