benim_adim_ebruli Sarekrts çok iyi bi cerrah vardı fakülte hastanesinde ama sanırım gitti ya 🥺 siz yinede bi sordurun ÖMER FARUK bey 👌🏻
Sarekrts benim_adim_ebruli eşim de fakülte de doktor ama yeni geldik kimseyi tanımıyor bir sordurayım çok teşekkür ederim ☺️
benim_adim_ebruli Sarekrts yakınız bende Beşyol yukarısındayım pandemiden sonra kahveye beklerim inşallah 😘