Nslhnsvvl bebekler için bebek mağazalarında ince alt üst takımlar var hiç terletmiyor bizim burda yıldız takım diyolar sizin orda ne derler bilmiyorum ben bu sıcakta en kolayını onunla buldum içine de kısa kollu zıbın benim kızım da 4 aylık kafası ve ensesi sırtı çok terliyor bebekten de zıbın+tulum giydirdim daha da sıcaklar olduğu zaman zıbın+altına çoraplı bi alt giydiririm geceleri çorap giydirmeyin ayaklı alt giydirin bizler nasıl rahat edemiyorsa onlar da edemiyor ben çok zor alıştım üşüyecek gibi geliyordu baktım üşümüyor o şekilde yaptım