htceee98 Bebeğim 4 buçuk aylık kahkaha atarken hıçkırık tutuyo çay kaşığı ile su veriyorum ama gecmiyo tekrar emzirmem gerekiyor böyle yaşayan anneler var mı acaba? Hatta korkuyorum kahkaha attırmaya türkmügünü yutamadigi için mi acaba hıçkırık tutuyo?
Ebruervam htceee98 çok normal benim günde 4 kez yapar 😂4 ayligiz 2 aylıktan beri öyleydi midesini büyütüyor derler ben her hickirikta süt verdim 2 dk duruyordu sizde süt verin durcak merak etmeyin
Enneeeee htceee98 canım gazı olunca hickirir bebekler, gülerken hava yutuyordur oda hickiriga sebep olur,hafif hafif sirtina vur al midesindeki gazı geçer
htceee98 Ebruervam evet ben hıçkırık tuttuğunda direk emziriyorum dediğiniz gibi 2 dk içinde geçiyor.normal mi yani böyle hickirmasi bı ara korktum yani birsey mi var diye
Ebruervam htceee98 2.3 aylıkken belki günde 4 5 kez hıçkırirdi ama şuan 4 ayligiz haftada bir en fazla üç kez diyelim sizinde öyle olur
Ozlem00 Oğlumda 4 aylik gazını tam cikaramayinca hıçkırık başlıyor emzirmek faydalı diye duydum ama birkeresinde tam emerken hıçkırdı boğazına kaçtı daha kötü oldu. şuan sadece bekliyorum geçiyo
Daphnemom Kahkaha atarken benim kızımı da hıçkırık tutuyor 1-2 kere kustu hatta 5 aylık. Henüz gelişmedi diye hava yutuyo heralde