Grupyildizi ya evet işte dikkat edene hasta muamamelsi yapılıyor etmeyene de sorumsuz. Bir kısım çok uç davranıyor dikkat konusunda bir taraf yok Ya ne coronası. İşte bunu da devlet be tv deki doktorlar Proflar yapıyor. Devlet anana babana dahi gitme diyor ama kendileri kongreler mitingler cenazeler kutlamalar tıklım tıklım e diyoruz e bu hastalık var e bunlar ne ayak o zaman bize sadece korku pompalıyolar diyoruz. Bir Kısım tv delisi doktorlarda oraya dokunma burada nefes alma bir kısmı aman iç kelle paça al d vitamin bir şey olmaz. Vallahi delirttiler bizleri. Olan bizlere oldu birbirimize uzaklaştık düşman olduk. Tek dileğim artık bitsin bu hastalık ailemizden akrabalarımızdan komşudan öcü gibi kaçmaktan yorulduk.