Bebeğim bugun 42 günlük bu zamana kadar 2 saate 80 cc içiyordu ama şu 2 gündür ya yarısını içiyor yada baya bırakıyor neden olabilir sizce zorluyorum ama uykuya dalıyor yada ittiriyor ağlıyor çok ğzülüyorum bu mamayıda seviyordu aptamil. Arada hapşuruyor üşütmüş olabilr mi ?