Canım bu toparlanma süresi kişiye bağlı sanırım..ben 3. Günü evi komple süpürmüştüm mesela..hatta dogum bitti sedyeye alacaklar ben kendim geçmeye calıstım biliçsizce ebeler canın ne tez demişti ilk yürütmeye geldiklerinde ben bildiğin kalktım hemen yürümüştüm..bi daha olsa yine sezeryan isterim..kimi bi ayda tolçplanıo kimi bi günde kimi senelerce agrısını cekio kiminde olmuyo..tez zamanda bebişinle rahat rahat ilgilenmen dileğiyle geçmiş olsun canım