n28 merhaba kızım şu an 2 buçuk yaşında Allah’a şükür fizik tedavisi 6 aylıkken bitti ve tamamıyla iyileşme Yaşadık. Herhangi bir sorun yok ne boynunda ne de yüzünde. Fizik tedaviyi aksatmayın ve sürekli bir evde kendiniz de yapın ne kadar ağlarsa ağlasın. Benim çocuğum sürekli ağladı hareket yaparken ama yapmaya devam ettim yoksa ileriye dönük sorunlar yaşayacaktı ve belki akli baki olduğunda hesap bile soracaktı düşüncesi vardı. Bebeğiniz ne kadarlık?