Mrymfhmi Kızlar merhaba oğlum 23 aylık ve ben iki ay oldu sütten keseli ama hala göğsümde süt var . Sizce zararlımıdır hala göğsümün süt üretmesi ?
Mom070 Mrymfhmi Herhangi bir şey yapıyor musunuz yani ağrı vs olmasın diye elle yada başka şekilde sağım falan? Yapıyorsanız yapmayın. Zamanla sütünüz kesilecek zaten.