Poyraz_busra Kızlar oğluma aldığım sepet beşik satıyorum hem büyüdüğü için kullanmıyoruz hemde oda yapmayı düşünüyorum çok temiz kullandım sıfır gibi duruyor bi çizigi yırtığı yok https://resimyukle.io/r/s25yULhJo9