Baharaytekin nazo58 bende bırsey sorayım 3 ay once 2 kutu kullandım adetın 5. Gunu ıcmeye baslamıstım snra amelıyat falan oldum 3 ay ıcmedım , dun tekrar basladım regl 1. Gunu ıcıncede oluyordu dmı oyle hatırladım oyle yaptım