Oykummmm Ben memenin dolduğunu hissetmiyorum.. Zaten emzirdikten sonra bebeğime mama veriyorum.. Doktor tavsiyesi üzerine cok kilo kaybı oldugu için.. Ama sütümün gelip gelmediğini anlayamıyorım..
basaktpe12 Oykummmm meme dolunca taş gibi okuyordu dokununca göz göz süt bezeleri şişerdi sonda sütüm akardı ama şuan memeyi bıraktı hamileyim o hissi unuttum😶
_Twinkle_ Oykummmm bende hic sismeyenlerdenim çok nadir semsert oldu süt olmasi sertlikle alakasi yok diyorlar ama bence var hic o duyguyu tam anlamiyla yasayamadim tas gibi oldu sayılı çok mutlu olmustum
Kk41 Oykummmm Gece emmedigi zaman şişiyor agrı yapıyor uykuda emzirmeye çalışıyorum . Ama sadece tek meme de oluyor diğeri hep yumoş ama sütü var
Veraveannesi Ya ben bişey hissetmiyorum aşırı dolunca şişip ağrıyo bazende hiç şişmiyo ama akıyo durduk yere
DoganurcaN Geceleri taş gibi oluyo ama gündüz normal haliyle lıkır lıkır akıyo bende akıl sır erdiremiyorum 2 buçuk ay oldu artık düzene girdi memem ne kadar içiyosa o kadar üretiyo göğsüm