Benim de bebeğim şu an 2 ay 12 günlük 2,5 aylık diyebiliriz. İlk bir ay alarm kurarak 2 saatte bie emzirdim ki alarm kenddisiydi aslında uyanıyordu yani ve tam bir ayı dolduğu gün geve 1 de yatıp sabaj 7 de uyandı korkuyla fırlamıştım hiç emzirmedim diyerek o gün bugündür geceleri 6-7 saat deliksiz uyur gündüz hala 2 saatte bir emer. Doktoruma sorduğumda 7 saati geçerse rüya öğünü yap demişti yani memeye koyuyorum 5-6 dk çok az da olsa uykusunda emiyor. Şekeri dengeleniyor ve uykusu da bölünmemiş oluyor. Arkadaşların dediği gibi ama mama daha uzun süre tok tutar ve uykuda kalori yakımı az olduğundan acıkmıyordur rahat uyu anne :)