Prenseslinam 4aylik olduk sanki artik sutum yetmiyor eskiden hem emzirir hem sagardm sagmam lazim calistigim icin lutfen yardim edin beslaktan memnun kalan var mi
Hsrtgndz Prenseslinam ben galactago kullanmıştım çok işe yaradı şuanda bebekten aldığım bı süt çayı kullaniyorum
elif_07 Prenseslinam baban kızımın doktoru sordu sütün nasıl diye. Yetmiyor gibi hissediyorum dedim ama damla almayı düşünüyordum dedim. O da bir hap yazdı. Sabah öğlen akşam alıyorum hapı. Göğüslerim taş gibi oluyor. Önce hiç bu kadar olmuyordu.
CemileAbdullah elif_07 İsmini yazarmisin lütfen ihtiyacım var benimde bu aralar sütüm az gibi geliyor bana
Organikumos Prenseslinam bestlak bende işe yaramadı denediklerimden en iyisi promalt içecek boza solgar brewers yeast b12 takviyesi.
Meeerveunal Prenseslinam evet bestlak işe yarıyor ama çok değil ben laktamax ın daha çok faydasını görmüştüm
kullanici_adi_yok Prenseslinam ben galagtago kullanmistim cok faydasını görmüştüm .Bi de humana çayı almıştık eczaneden o da çok güzel etki ediyor