Bebeğim 3 ay 17 günlük, 2 haftadan beri iştahı kapanmıştı ama bu iki gündür tam anlamıyla gitti. Uyanık olduğu saatlerde bir damla boğazından geçiremiyorum. Ne meme ne de biberon ikisini de almıyor, ağlayıp sinirlenip eliyle çekiyor. Mecbur uykusunda az az beslemeye çalışıyorum. Normalde öğünde 150 180 ml içen bebe 30 ml içmiyor bile içtiğini de kusarak ya da isalle atıyor. Dr götürmeli miyim. Yardım edin