Bebeğim yatarken kusucak gibi öğürüyor korkuyorum aynı durumu yaşan var mı ?
Prens03 reflü olabilir
Yok ama yan yatırın
Reflüsü olabilir balgam da oluşuyormu
Enesbebek yok olmuyo