Mrb hanımlar hayırlı ramazanlar benim bebeğim 4 aylık anne sütü ağırlıklı besleniyor bu ay kontrolümüzde 300 Gr kilo almış ve bu sınırın altında dendi günde en az 3 kere mama vermem gerektiği söyledi doktorumuz çok üzüldüm 2 ayda toplam 900 Gr almış sizce hangi mamayı kullansam bebeğe kilo yapması için 😔😔😔