Ftm42 merhaba benimde bi ara öyle oldu ama ben Hindistan cevizi yağı sürüp bildiğiniz buz dolabı poşetiyle üstünü kapattım nemli kaldığı için o emdiğinde yara daha çok büyümedi yine acısı oldu ama çok az kaç gün böyle yaptım hatırlamıyorum ama çok işe yaradı geçti yani bence deneyin çünkü öyle kaldıkça kuruyor o emince acıyla tekrar açılıyor kesilen yerler