Bebeğim kolikmiiiiş🙄 gaz sancısı gaz damlası emmiyor ağlıyor derken hiç susmadı😒 kapıp hastaneye götürdüm ama hiçbirşey çıkmadı kanda idrarda. Kolikmişiz. Merhaba kolik! Merhaba bolca ağlamalar,bağırmalar,çığlıklar,sıçramalar,sinirler. Size merhaba diyorum çünkü kızım ve ben sizin üstenizden geleceğiz. Zor olacak ama gülerek hatırlayıp, pozitif enerji ile atlatacağız. O zamana kadar biraz arabada gezmeler,biraz daha fazla ev süpürmeceler, sık sık saçlarımızı kurutmalar felan derken sakinleyeceğiiiiiz. Evet var mı kolik bebek anneleri? Napıyorsunuz nasıl gidiyor nasıl çözüm buldunuz?