Selam kızlar
Bebeğim 3 gündür sürekli uyumak istiyor. İlk zamanlar meme ve kucak ikilisinden zor ayrılırdı. Yatağına yattığında maximum 1-1,5 saat uyurdu. Şimdi bıraktığımdw 3-4 saati buluyor hatta bugün bu süre 5 saate kadar çıktı. Beni endişelendiren acaba bir problem mi olduğu. 1 hafta önce probiyotik başladık alerjik olduğu için. Probiyotik gaz çıkarmamıza epey yardımcı oldu aslında. Alerji uyku yapar mı bebeklerde? Ya da probiyotik iyi geldi de kendini rahat hissettiğinden mi uyuyor sizce?