Sherlock1180 gözün aydın Öncelikle🙏 her dış dönemi farklı geviyor kimisi az açıyla geçiriyor kimiside her dişte ağrı,huysuzluk,ateş,iştahsızlık,ishal çekiyor (kızım) 😀2 ci aziları çıktı 3 yaşına girecek 1 hafta yaşadık yukarda saydiklarimi ve her disinde öyle oldu ama bazı arkadaşlarım var çocukları maşallah sadece huysuzluk yaparak çıkardı yani brbege kalmış o