Arkadaşlar bebeğim 2 aylık 6 günlük.Sezaryen oldum. Aşırı terlemem var. Özellikle geceleri bebeğimi emzirirken 😥 günlük işlerimi yaparkende resmen su oluyorum.Kadın doğum doktoruma gideceğim bu hafta muayneye.Doğumdan sonra ilk kez. Başka bölüme de gitmeli miyim yoksa normal mi bu terleme 🙈