Gulsah10 bende genelde sevdiği şeyler yapmaya çalışıyorum. 27 aylık benim kızım. Yani günü gününü tutmuyor bazen kendi yiyor bazen ben yediriyorum. Çoğu zamanda aç geziyor. Ya da seni parka götüreceğim, sevdiğin çikolatadan aldım ya da kitapları çok seviyor sana kitap aldım yersen onu vereceğim gibi gibi şeylerle yediriyorum. İştahsız çocuk çok zor. Sizi anlıyorum